نویسنده = %D9%85%D8%AC%D8%AA%D8%A8%DB%8C %D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%B9%D9%84%DB%8C %D9%BE%D9%88%D8%B1 %DA%86%D9%86%D8%A7%D8%B1 %D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 1-15

10.22098/jsc.2023.12554.1090

حمیده صادقی؛ مجتبی جانعلی پور چنار رودخانی؛ امیر قربان پور لفمجانی؛ محمود محمدی رازی؛ اعظم بخشی پور